زمان جاری : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 9:19 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 24
نویسنده پیام
nyusha
آنلاین

ارسال‌ها : 297
عضویت: 5 /8 /1399
محل زندگی: تهران
سن: 22
درمان خانگی آبسه مقعدی؛ بهترین روش درمان عفونت و ترشحات

ما درک میکنیم که قطعاً ابتلا به آبسه مقعدی تجربه خوبی نیست. شما هم نمی‌خواهید تشدید شده و بدتر شود. در نتیجه ممکن است روشهای درمان خانگی آبسه مقعدی را برای از بین بردن عفونت و ترشحات پیش بگیرید… این کار واقعا نتیجه میدهد یا غلط است؟

نگران نباشید زیرا درمان های خانگی مختلفی برای خلاص شدن از شر علائم آبسه مقعدی یا درمان خانگی عفونت مقعدی وجود دارد. که قرار است تمام آنها را به شما در ادامه از کلینیک مهنا معرفی کنیم.

آبسه پری آنال مجموعه ای از چرک در بافت اطراف مقعد و رکتوم است. این عارضه همچنین می تواند به شکل عمیق تر در کانال مقعد، نزدیک تر به روده بزرگ یا اندام های لگنی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: ابسه مقعدی چگونه درمان میشود

درمان خانگی آبسه مقعدی

عفونت کیست مویی و آبسه در لای باسن نزدیک مقعد

سایت پزشکی معتبر gastroenterology.smileshospitals.com بیان میکند؛ این توده های پر از چرک و عفونت که شرایط بدی دارند، معمولا نیاز به رسیدگی متخصص بیماریهای مقعدی دارد. در خانه صد در صد و قطعی با داروهای گیاهی قابل درمان نیست. اما میتواند به از بین بردن عفونت کمک کرده و علائم را نیز بهبود بخشد.

اما نکته امید بخش اینجاست که آبسه های مقعدی خفیف و کوچک ممکن است با روشهای خانگی قابل درمان باشند.

درمان عفونت مقعدی خانگی با عسل

میتوان گفت که عسل سالهاست به دلیل خواص ضد باکتری و ترمیم عفونت ها مورد استفاده است. میتوانید برای گرفتن نتیجه بهتر مقداری موم عسل طبیعی را تهیه کرده، آن را روی حرارت مستقیم آب کنید. سپس به مقدار مورد نیاز روی آبسه خفیف و عفونت آن بمالید. میتوانید برای اینکه عسل چسبنده روی زخم باکتری جذب نکند، روی آن را پانسمان کنید.

یادتان نرود که حتما قبل از مالیدن عسل، زخم را کاملا تمیز کنید.

بیشتر بخوانید

چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 11:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !
پرش به انجمن :